Tuesday, February 25, 2020

Jackan😅

InnehÄller reklam och annonslÀnkar för Cellbes.

.

Jag funderade ju pÄ om jag hade köpt en jeansjacka förra Äret eller inte. NÄnstans kÀndes det som att jag kanske gjort det, och jag gick ner i klÀdkammaren och kollade.

Jaha. Se dÀr!

Inte vilken som helst heller utan min svinsnygga😍Jag anvĂ€nde den ganska mycket men Ă€ven Corrinda gillade den sĂ„ vi hade lite delad vĂ„rdnad om den:)

Det funkade, förutom nĂ€r det inte funkade. Och dĂ„ blir man ju sur. PĂ„ ren svenska och helt Ă€rligt. SĂ„ jag tĂ€nker att om vi har en varsin sĂ„ undviker vi konflikter. Jag vill ju vĂ€ldigt gĂ€rna ha den hĂ€r 🙈

Jaja vi fÄr se!

Men jag vill visa er nĂ„got jag redan har köpt:) Min nya mattađŸ€—

Stolen stĂ„r mitt pĂ„, det Ă€r vinkeln som ljuger men jag försökte fĂ„ hyfsat ljus😅

Jag hade inte tÀnkt ha den dÀr, utan i kökshallen, men det blev inte riktigt som jag tÀnkt mig. Plus att katterna var lite för krÀkiga just dÀr.. katter letar alltid reda pÄ den finaste, nyaste mattan nÀr de ska krÀkas. Det Àr sen gammalt.

Jag har en ny i köket ocksÄ.. som Sellman invigningskrÀkts pÄ;)

Men funkar det med mattan dÀr?

Jag funderar pÄ att lÀgga den under vardagsrumsbordet, kan man ha en rund matta under ett avlÄngt bord?

SÄ mÄnga funderingar:)

Nu ska jag skriva ett helt annat inlÀgg, hörs snart!



from Carola Wetterholm – Familjen Annorlunda https://carolawetterholm.se/2020/02/25/jackan%f0%9f%98%85/
via sexdejting

No comments:

Post a Comment