Thursday, October 29, 2020

Lurvboll*2

Innehåller annonslänk och reklam för Cellbes

.

Jag måste ju visa!

Den vinröda lurvbollen är min nya favorit, och den gråspräckliga är min gamla favorit 🤗😂

Kolla Sellmans min 🙂

”Jag vill inte ha nån puss.”

”För helvete!! Hjääälp!”

Han älskar på riktigt att bli buren, sitter mer än gärna på axeln som en bebis, man håller honom under rumpan:)

Den mjuka gosiga tröjan/jackan gör bäraren oemotståndlig:)

Den är helt underbart mjuk, och så länge det inte blåser snålt så räcker den som enda jacka just nu. Men jag har tänkt att ha den mer som en tjockare tröja under en vindjacka-ish. Eller som mysig goströja 😍

Ni hittar den här

Cellbes och hela stora sortimentet finns här ⬅

(De har upp till 50% rabatt på utvalda jackor och blusar just nu 🤗)



from Carola Wetterholm – Familjen Annorlunda https://carolawetterholm.se/2020/10/29/lurvboll2/
via sexdejting

No comments:

Post a Comment